Jankils

Alla inlägg den 27 juli 2013

Av Anki Jönsson - 27 juli 2013 23:15

Slarviga jag har ju glömt att det var en 

omröstning här på bloggen.

Frågan löd:

Vilken storlek på hund gillar Du bäst?

Så här röstade ni:

Pytte liten        10%

Liten                40%

Mellan stor            30%     

Bjässe stor              0%

 

Tack alla ni som röstade   

Av Anki Jönsson - 27 juli 2013 01:26

Här kommer lite bilder (hehehe kanske inte så

ovanligt i min blogg  ) från en skogspromenad

tillsammans med bästa vänninan Naja och

cavaliererna Mollie och Ella. Detta var förövrigt 

Hildas första skogspromenad tillsammans

med kompisarna och i denna skogen...


  

   

 

     

 

Vi kämpade ett tag med ett försök att få allla att sitta kvar på

stenen för ett gruppfoto. Det visade sig svårt och svarast för

att sitta still var, inte så oväntat, Vera   


 

I slutet på stigen fanns goda vildhallon. Mollie visar

att hon minsann plcokar sina själv.Duktig tös!

Lite komisktför när vi kom hem så var

Gretha och Liza på för fullt att plocka vår

buske ren från svarta vinbär. En grej som

de andra i gänget snart oxå lärde sig   


När vi komi slutet på vår runda så hittade jag inte

Hidlas koppel. Naturligtvis så hade jag tappat det

(och inte är det första gången detta händer) så det

var bara att vända och trava en bra bit tillbaka innan

vi hittade det   


   

Inte konstigt att man hade en trött liten Hilda i

bilen hem. Mollie och Ella säger hej då för denna

gången

     




Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Är detta Ert första besök på min blogg och hemsida?
 Ja!
 Nej!
 Vet ej!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards