Jankils

Alla inlägg under januari 2020

Av Anki Jönsson - 22 januari 2020 02:41


De sista dagarna har jag blivit mer o mer övertygad om att 

Diza verkligen är dräktig. Hon har haft 5 dagar som hon har

haft lite svårt med maten. Hon är den som verkligen inte

tacka nej när det erbjuds mat men dessa dagarna har man

verkligen sett hur hon har kämpat. Tagit någon bit, tittat på

mig med stora ögon, gått en sväng och försökt igen att äta.

Hon har så klart vaktat sin skål mot de andra (helst mot Märta)

och varit nöjd när jag har tagit undan den. Hon har sedan

ätit lite under dagen. Små portioner är det som har gällt.


Idag tisdag, när vi skulle på ultraljud var första gången på

ett tag som allt åts upp så nu är nog det lilla illamåendet

över för denna gången.. Hon har oxå blivit lite bredare över

ryggen och vid sidorna så det är oxå ett gott tecken.


 

På ultraljudet fick jag det bekräftat det jag till 98% var säker på,

såg vi att det växer små foster i hennes mage. Vi såg tom ett 

litet hjärta picka   Lika magiskt varje gång!



VALPAR väntas v 8

Ludde SE10143/2014

Longways Danny Danilo 


  


 

Diza SE46754/2015

Jankils First Star Agena


Kommer att lägga ut mer information om den väntade

kullen på hemsidan!

Är så glad för detta och håller tummarna hårt att allt ska

gå bra denna gången




Onsdag den 22/1 (idag) fyller  minstingen 10 månader

Liten börjar bli stor!


   

Grattis lilla Märta  - Jankils Sweetie Co-Co

Grattis oxå så klart till bröderna Zigge & Hugo


  


                                                  Påminner igen,att alla små bilder är "klick-bara"  

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Är detta Ert första besök på min blogg och hemsida?
 Ja!
 Nej!
 Vet ej!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2020 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards