Jankils

Alla inlägg under april 2014

Av Anki Jönsson - 15 april 2014 02:45

Ja, så är det, för äntligen så är löpet igång

för Veran   Som jag har väntat på att

detta skulle komma igång och säkert de som

har ringt eller hört av sig ang valpintresse   


På måndagskvällen var det Vera o Olles tur

för att bada inför tisdagens veterinärbesök

(hade tagit mig ann två andra kvällen innan).


     


Vid dagens veterinärbesök hos Christopher kollades

Veras hjärta som var UA! Hurra! Samt vaccinering av

Hilda, Vera och Olle. Olle blev oxå "besiktigad" för han och 

jag ska träffa en familj på onsdag eftermiddag som ev vill

bli hans nya foderfamilj. Vi håller tummarna och hoppas

att de ska gilla varandra (familjen och Olle   )

   

Hilda som nybadad och fönad och även Ålga blev badad   

Av Anki Jönsson - 6 april 2014 02:09

Här kommer lite mer fortsättning vad som hänt här i 

skogen hos oss    

En hel del jättefina vårdagar med sol och faktiskt

riktig varmt där man kunde hitta lite lä har vi haft

i Skåneland. Hundarna trivs som fisken i vattnet. Så

fort solen tittar fram så vill även gammelLiza (som 

annars är en som mer än gärna vill stanna inne hos mig)

ut och lägga sig i solen. Älskar dessa dagar och kan inte

låta bli att tänka på fjoråret då vi hade snö kvar vid denna

tiden. Då kändes våren mycket långt borta. Någon riktig vår

och lång vår är nog flera år sen vi hade så nu hoppas jag så

att i år blir det så. Det har ju börjat bra i alla fall   

     

     

     

   


Nu dax att krypa till kojs men forts. följer   

Av Anki Jönsson - 5 april 2014 02:27

Jo men visst så lever vi här även om jag inte visar

något liv här. Har mått lite si o så med värken mm

och det har gjort att man inte har så mycket energi

över när det är gjort som måste göras   

Bla det som har hänt är att lilla Hildan har fyllt

sitt första år. Min lilla tjej   

     

   

På eftermiddagen denna den 11 april hade vi styrelsemöte

(Kristianstadsfibromyalgiförening) och fick mysa lite

med Lindas (ordförare) minsting, Gabriel 2 veckor

   

  

forts följer.... 

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Är detta Ert första besök på min blogg och hemsida?
 Ja!
 Nej!
 Vet ej!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards