Jankils

Alla inlägg den 13 juli 2013

Av Anki Jönsson - 13 juli 2013 01:45

Hundarna älskar vi går vår runda i skogen

och där de kan få springa lösa. Oftast så far 

de i väg som "skållade råttor" en bit i förväg

eller in på sidorna av stigen, in i skogen men 

sist så höll de sig väldigt samlade och väntade 

in mig. Ser roligt ut när Hilda är med för hon

och Vera är de bästa vännerna och bus/leker

alltid tillsammans men när vi går i skogen då

är Vera fortfarande för snabb för Hilda. Istället

så lullar hon runt med de andra (äldre). När 

sedan Vera kommer igen springades så hänger 

HIlda med en liten bit för tillsist igen inse

att lekkompisen är alldeles för snabb  


              

    

   

Idag så följde även Bazze med oss  



       

Malva coh på anndra bilden en betande Liza


             

   

Naturliga agilityhinder som Hilda provar på   


     

Ogillar i alla fall två "grejor" när vi är i skogen och det första dessa 

nässlor och inte är de små hellre och här ska jag gå igenom med mina

bara ben, hm....


och sedan är det de där äckliga fästingarna. För när man kommer hem

så är det bara ta fram kammen (änvänder en luskam) och gå igenom

alla så noga man kan...


 

Vera  


       


Liza   

Före o efter när allt skräp i päslen är bortkammat

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Är detta Ert första besök på min blogg och hemsida?
 Ja!
 Nej!
 Vet ej!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards