Jankils

Alla inlägg under september 2014

Av Anki Jönsson - 18 september 2014 02:35

Ja, nu var det längesedan som jag uppdaterade

och skrev något här. Tiden, ja, den bara försvinner

men saken är att jag är och har varit helt slut sedan

de små flyttade. En stor anledning till mitt tillstånd

har oxå med att göra att vi har haft hantverkare från

det man har stiget upp och sedan hela dagen. Lite jobbigt

när man är van att kunna stänga dörren om sig och att

bara jag och hundarna är hemma på vardagarna. Nu fick

man endå tänka sig lite för hur man såg ut......


Men nu, är det är det färdigt. Hurraaa!!! I måndags så

målades fönstrets insida en sista gång och på morgonen

körde R tillbaka med vår bod där vi har haft toa, dusch och

hantverkarna matplats o kylskåp. Allt har funkat jättebra med

den på gården men oj, så skönt det är att slippa att gå ut 

om för att gå på toa eller för att duscha. Ska se om jag kan

visa foton lite senare (om det nu finns kvar i mobilen efter-

som jag har bytt mobil...)


Nu lite bilder på de flyttade små killarna.... Det verkar 

som det är pigga o livliga små varelser men tycks som

det har blivit trygga små   och allt bara flyter på,

precis som det ska...


    Chivas


     

     

Pontus med stora syster (som egentligen är hans moster)


   

   

  Malte


     

Lufsen


     Julius


Tror inget kan jämföras med när man får foton från

sina kära valpköpare och meddelande (eller samtal)

hur allt går så fortsätt gärna med det   

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Är detta Ert första besök på min blogg och hemsida?
 Ja!
 Nej!
 Vet ej!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards