Jankils

Alla inlägg under mars 2016

Av Anki Jönsson - 31 mars 2016 03:00

Hej på Er!


Först måste jag börja med att meddela att jag inte kan uppdatera

min hemsida längre. Allt mitt material försvann när datorn installerade

nytt program    Har börjat med en ny sida men det tar fruktansvärt

lång tid och mycket nytt som jag måste klura på för att få det att fungera.

Hur det blir och om denna blir någon som kommer att publiseras återstår

att se. Hur som helst så får jag nu hålla mig till bloggen när jag vill upp-

dartera mig med något.

Ja, vad har hänt den sista tiden? Ska visa lite bilder som sammanfattning.



 

Soffhäng en kväll! En vanlig bild här hos oss   


Grattis   

     

     

     

Otto mitt yngst lilla barnbarn fyllde 1 år den 22/2. Storebror Frej på sista bilden

    


     

Diza har varit på sin första utställning som var i <hässleholm.

Vi var på plats i god tid för hon skulle in i ringen som nr 9. Det

var tur för hon var en hel del stressad soom syntes i ögonen men

skötte sig på det hela stort sett bra. De var 4 i hennes klass och

domaren Joakim Ohlsson placerade henne på 4de plats.

Vet att hon inte är något utställningsobjekt även om där finns

positiva saker oxå i hennes kritik. Hur det än är så älskar jag

den här lilla tjejen. Hon har ävt sin mammas lugna temperament

och är lika "snäll" och lätt att ha med att göra. Om något är negativt

så är hon lite vek men samtidigt så är hon just nu i "skrämselåldern".

Försker att ha med henne i olika miljöer för att stärka henne.

Min lilla plutt som nu är över 7 månader  




   

En urgullig liten donna var och hälsade på med sin matte .

Sötnosen kom från Pia på Videdalenskennel


Hildas fina uppfödare gifte sig i Las Vegas i höstas och lördagen

 den 5/3 bjöd de på fest

 

     

 

         

       

       

     

       

       

     

    



       

Den 11/3 blev min lilla goding, Hilda 3 år Grattis!

     

      


Lite bilder från en skogspromenad med bästa vännerna

     

     

   

Det blev visst bara bilder från drickpausen i bäcken

(hundarna)   

Senare på kvällen var det den Melodifestivalen där

Frans vann och ska represntera Sverige i maj

     


Den 18 mars fylde vårt äldsta barnbarn Frej hela 3 år   

Grattis!

Kom på att Hilda o han är ju lika gamla   

     

   

 

Jonna fyllde i slutet på månaden men blev oxå firad 

denna kväll   Grattis!

     

     

     

     

   

      


Dagen efter så fyllde minstingen av våra barn,

Julia blev 20 år  Grattis!

     

      

   

Ett morgontrött skärtorsdags gäng   

   


Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Är detta Ert första besök på min blogg och hemsida?
 Ja!
 Nej!
 Vet ej!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards