Jankils

Alla inlägg under november 2014

Av Anki Jönsson - 28 november 2014 02:16

Än en gång så har en av mina kära små

fyrbenta fått bli en ängel

     

     

     

 

Julia tar förväl av Gretha   

En stjärna har tänds på vår himmel   

Sov så gott lilla vän o nu slipper du alla plågor   

Hälsa till Oliver (Ollie), Agnes, Malva och Liza

och hoppas att ni springer på någon härlig solig strand       


Gretha blev 12 år 2 månader o 2 veckor

Av Anki Jönsson - 16 november 2014 02:00

Tid tog det innan försäkringspengarna kom. Hade länge haft

koll på en silvergrå Volvo som fanns på annons på Blocket och

var rädd att den oxå skulle bli köpt som många andra jag hade

haft span på.

Lördagen den 1 november skjutsade min dösnälla kompis, 

Naja mig till Malmö för att ta oss en titt på den aktuella

bilen. Tror jag föll direkt för den när jag såg den. Vi fick

nycklen direkt och fick ut och provköra den. Går som en

klocka och vad vi kunde se så såg den bra ut i lack och

motor. Nu är varken Naja eller jag några bilkännare men

vi fick gå lite på vår magkänsla   Affären gjordes

och jag lyckades även pruta ner den ett par tusen + att

jag fick dubbdäck till den   

 

Någon vecka efter köpet så tog jag mig i kragen och

vaxade min "lilla pärla" Dock upptäckte jag att den hade

först behövt polish men nu får den duga så här så länge

och ev göra om det till våren igen.

   

Ni kan inte ana hur glad jag är över att ha en 

bil igen

 

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Är detta Ert första besök på min blogg och hemsida?
 Ja!
 Nej!
 Vet ej!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards