Jankils

Alla inlägg under oktober 2018

Av Anki Jönsson - 14 oktober 2018 18:30

 

En härlig onsdags eftermiddag så hade jag bestämt med Jonna

att äntligen komma och hälsa på. Som jag hade längtat efter min 

dotter och mina små prinsar.

Vi hade bestämt att vi skulle gå en runda och se om vi kunde hitta lite

svamp. Mamma och Berndt hade oxå ställt kosan till Halland så de låg i 

startgroparna när Hädda och jag kom.

   

       

     

     

     

     

         

     

     

Vädret blev rena sommarvädret så allt långärmat plockades av. Tur Jonna hade

vagnen med     Det blev inte många kantareller som vi hittade men där i mot

fastnade flera foton på flugsvampar (som blir så fina på foto)

     

 


När vi kom hem så var ett besök i hagen ett måste. Fina Charlie  


   

Kelgrisen Albin som har missuppfattat att han faktiskt är en åsna

och ingen hund   


  Finaste Idja  


   

Nyaste tillskottet i hagen är Svea som Jonna nu håller på 

tämja och rida in.


 

Mitt yngsta barnbarn Otto  


     

Frej hjälper till med middagen och att vispa i såsen    Till middag bjöd familjen på

porterstek av älg. Kan inte med ord beskriva så gott det var    

 

    


 

Deras lilla nyrenoverade toalett som nästan är klar


Tack snälla familjen Arvidsson för en riktigt härlig eftermiddag    

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Är detta Ert första besök på min blogg och hemsida?
 Ja!
 Nej!
 Vet ej!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards