Jankils

Alla inlägg den 23 september 2015

Av Anki Jönsson - 23 september 2015 01:01

Jag ber så mycket om ursäkt att jag är så sen med foton från

förra veckan. På hemsidan får det bara bli veckofoto och vikten

för det tar alldeles för lång tid att uppdatera.

Nackdelen är när man fotar en del på sina små godingar att 

det sen tar tid att gå igenom alla, redigera o namnge dem.

Men nu så blir det (äntligen) några kort   


Första smaken av annat än mammas mjölk.

Nämligen torrfoder som blivit mjukt i majsvälling.

Mums tyckte de   

     

Diza, Vince och Simba


     

Elliott, Milo och Malte


 

Nästa gång åt de själva från baren. Duktiga små  


 

       

   

   

Första gången ute. En del tog tid på sig att våga ta steget utanför buren.

Där ibland var Diza    Många nosar som ville nosa igenom de små

och inte utan att det kändes skönt för dem att mamma Hilda fanns

på plats...


    

Trötta små när de sen kom in igen...




Bara efter någon dag var de modiga och följde efter mig eller de andra

hundarna ut på gräsmatten....


   


                                                                        Inez ser till de små


     

Numera äter de små så här!



 

Mina valpköpare är flitiga med att besöka   


  



Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Är detta Ert första besök på min blogg och hemsida?
 Ja!
 Nej!
 Vet ej!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards