Jankils

Alla inlägg den 7 september 2015

Av Anki Jönsson - 7 september 2015 02:14

Denna veckan har verkligen de små gjorde ett rejält

skutt i utveckligen. Insåg i början på veckan att de

behövde en större hage så med lite sorg i bröstet fälldes

min bäddsoffa i ihop och den nya hagen plockades fram.

Under tiden fick valparna vara i en liten komposthage som

de protesterade högljudt över men desto gladare voff och

morr blev det när jag äntligen blev klar.

Men efter åt kan man inte annat än att tycka att det är skönt

att åter får sova i sin egen säng utan att bli väckt av valppip     

     

   

Mjölkkossan Hilda   


          

                                          Elliott                            Malte                          Simba

 

Vince o Milo                                      Äbba


     

                                                                         Ser ni Vince matstil?


   

Spegel, spegel på väggen där.....


     

Mina små prinsar kom med dottern på besök. Frej var 

först inte på det bästa humöret men när man får gosa

med mormors små valpar då rann ilskan bort   


     

Många dagar i veckan besöks vi av mina kära valpköpare både nya som gamla

som har svårt att slita sig från hagen   

Själv märker man att alla måsten måste göras tar så många gånger

längre tid för det är så himla lätt att fastna hos de små och få lite

valpmyssss   


Kram på er    


Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Är detta Ert första besök på min blogg och hemsida?
 Ja!
 Nej!
 Vet ej!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards