Jankils

Alla inlägg under juni 2014

Av Anki Jönsson - 1 juni 2014 02:29

Min duktige son har uppdaterat min dator genom 

att jag har fått överta hans fd bättre dator..

MEN nu hittar jag inte mitt program där allt

mitt material för hemsidan ligger samt mitt

ftp-program som gör att allt kommer ut på nätet.

Inte nog med det, kan inte ens tömma kameran   

Där finns foton  från avslutningskvällen

vi hade i veckan för medlemmarna i Fibromyalgi-

föreningen i Kristianstad OCH från dagen då Jonna, 

Mattias och Frej var hemma och vi var och hälsade

på deras föl. Nordsvensken Charlie, 6 dagar gammal.

Vi hade så mysigti solen tillsammans med Charlies

mamma Corinn och 4 andra nordsvenska och 

ardenners. Men förhoppningsvis ska Joel kunna hjälpa

mig med mina problem  


En sak skulle jag ändra på hemsidan är på sidan

Aktuellt. Veras beräknas valpa efter midsommar.

Alltså i veckan 26 (inte 24/25 som där står) men kan ju inte aldrig

veta om det blir kanske under midsommarhelgen  

Fortsätt mina vänner och håll tummarna för att

allt går som det ska.... 

 

Som vanligt är alla mina "små-bilder"

"klickbara"   

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Är detta Ert första besök på min blogg och hemsida?
 Ja!
 Nej!
 Vet ej!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards