Jankils

Alla inlägg den 7 juni 2014

Av Anki Jönsson - 7 juni 2014 00:48

Tyvärr så har jag ännu inte fått rätt på min

hemsida fast att jag redan har lagt åtskillda

och sena timmar. Har inte kommit i säng förrän

långt fram på morgontimmarna.....

Tur att jag i alla fall har bloggen som funkar   


I kväll har minstingen, lilla Ålga som inte är

så liten mer, 10 ½ månad o går med stormsteg

mot sitt 1-års firande   Ikväll har hon alltså

blivit duschad o fönad. Har en sån duktig tös som

bara finner sig i det mesta numera   

 

Tidigare i eftermiddags så blev samtliga kammade och

fick även klorna ansade. Vera har en hel klistriga flytningar

som satt i pälsen. Det fick bli saxen för att få bort det

ananrs får hon spolas stup i kvarten. Hon växer förresten

och har blivit en liten tjockis. Ingen midja syns längre och

förmdligen så trycker det en hel del på blåsan för hon vill

ut ganska så ofta.... Ska försöka fota henne så att ni kan

se hur hon ser ut   


Väskan är packad inför morgondagen förrutom maten och kläderna

framplockade.Det är bara jag som ska in i duschen oxå men

först kolla av alla mailen eller en del av dem   


Tjingeling   


Ps. Håll tummarna för min Ålga när hon ska bestiga

ringen för andra gången i sitt liv    


Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Är detta Ert första besök på min blogg och hemsida?
 Ja!
 Nej!
 Vet ej!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards