Jankils

Alla inlägg den 18 augusti 2013

Av Anki Jönsson - 18 augusti 2013 01:15

Tänk idag den 18/8 är det redan 5 månader

sedan mitt lilla barnbarn Frej föddes och så

mycket händer med honom hela tiden och har 

hänt mellan gångerna som vi ses. Tur att Jonna

har börjat att blogga igen sedan Frej föddes och 

är duktig på att lägga upp bilder på deras lille

skatt! Har "tjuvat" lite bilder från hennse blogg


     

I veckan som kommer har mormor Siv (Jonnas mormor  )

och jag planerat att göra ett besök i Halland hos den lille 

godingen   

Saknar honom så  


     

   

Dessa sista bilderna tog jag när Jonna och han var hemma

för drygt en vecka sedan   



Ps. Som vanligt är de små bilderna "klickbara" här

på min blogg   

Av Anki Jönsson - 18 augusti 2013 01:15

Ber om förlåtelse alla ni som vill besöka

min hemsida och inte kommer in www.jankils.se

Har fått en räkning på att webbhtotellet

ska förnöjas (betalas) den 20130822 men redan

idag, 18/8 (vet inte om det har varit så

lägre tillbaka) så httas inte sidan!!! Tycker det är 

skamligt för då är det väl bättre att det står så på räkningen 

"att sidan kommer att stängas ner den____"

Hur som helst så är den räkningen nu betald och hoppas

att det inom kort kommer att kunna besöka hemsidan

igen   

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Är detta Ert första besök på min blogg och hemsida?
 Ja!
 Nej!
 Vet ej!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards