Jankils

Direktlänk till inlägg 11 september 2013

Avslöjandet! ...

Av Anki Jönsson - 11 september 2013 01:17

Ännu en gång härsar vi en ny liten "bäbis"

välkommen till vår familj   


     

Ålga med sin syter Kajsa. Sista måltiden av mamma Molly och

sen somnade en trött Ålga   


   

Första träffen med Hilda som var med och 

sällsakpade den lilla nya i bilburen hem


  

Första mötet med alla  fyrbenta här hemma och inte det heller

var några som helst problem


   

Första målmat för Ålga hos oss och sedan somnade hon

med sin nya kompis Hilda


 

Efter en lugn första natt så var det dax för sköta

undan sina behov ute samt lite lek


  

Inga problem när

hon lämnas ensam i hagen tillsammans med Hilda



Första träffen med Naja




    

"Promenad" i skogen. Fungerade jättebra att bära henne

i ryggsäcken på magen. La en filt i botten för att hon 

dels skulle komma upp en bit och kunna se och för

att det skulle bli mjukt och skönt för henne


 

Sötisen i bilburen på väg hem från skogen


Somnar gör hon lite varstans...

   

 

Man kan ju undra hur skönt det kan vara att hänga så här o sova?


Tack snälla Sissi Larsson för att jag fick möjlighet att

samäga den här lilla godingen. En trygg men tuff liten

Bjärkebäcks Ofelia. Tack oxå för alla lyckönskningar som

jag har fått på Facebook     

 




 
 
Ingen bild

Ann o Buffy

11 september 2013 22:17

Hej!
Så fina bilder på dina små troll! Ålga är så liten och söt och underbara Hilda bara växer,hon börjar bli stora damen! Kram och nosebussar från oss och hälsa Marie,Ella och Moster Wilda när du ska träffa dem!

 
Marie, Nellie o Lykke

Marie, Nellie o Lykke

12 september 2013 04:30

Grattis till nya familjemedlemmen..Lykke sänder många goa nosepussar till sin halvsyster..

http://Nellie.Ksonart.se

Anki Jönsson

22 september 2013 00:02

Tack snälla

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anki Jönsson - Lördag 30 mars 14:24

Glad Påsk   Önskar jag Er alla🐣🐤🐤     ❤️❤️❤️❤️❤️❤️ Under februari o mars har vi haft 4 små tjejer som har fyllt år: Först u...

Av Anki Jönsson - Onsdag 28 feb 04:35

Hejsan! Ja, det var bra längesedan jag överhuvudtaget besökte min egen blogg med någon uppdatering. Lite kortfattat vad som har hänt: Den 20 september föll jag så oturligt ute hos hundarna (och det var ingen hund som fällde mig) genom att j...

Av Anki Jönsson - 11 september 2023 04:31

6 veckor!       Hane 1246 g       Tik rosa 1305 g       Tik röd 1292 g       Hane 1410 g               Första gången ute och en ny värld öppnade sig               Första gången provsmak av...

Av Anki Jönsson - 3 september 2023 04:22

  5 veckor         Hane   1018 g Jankils MM Brave Berlioz         Tik rosa   1143 g Jankils MM Sweet Duchess       Tik röd   1108 g Jankils MM Sweet Marie       Hane   1182 g Jankils MM Brave Toulous ...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Är detta Ert första besök på min blogg och hemsida?
 Ja!
 Nej!
 Vet ej!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards