Jankils

Alla inlägg den 21 maj 2021

Av Anki Jönsson - 21 maj 2021 02:58

6 veckor och inser att datumen för bebisarnas flytt närmar sig.

Hjälp, stanna tiden!!!!! Fast att jag har varit med om detta

så många gånger så blir man lika överaskad vid varje kull.

Tiden bara försvinner  

Denna gången har jag så otroligt mycket kvar att bla färdig-

ställa valparnas pärmar mm + att jag väntar fortfarande på

en del paket som jag har skrivet efter. 

Lite får jag skylla mig själv för att har kommit på efterkälken

men det är ju så mycket roligare att tillbringa tiden med de 

små och de ger mig många skratt med sina tokerier    


6 veckor

 


  Valp 1 Hane: Jankils Love Jean Bart  

 

  Valp 2 Hane: Jankils Love Blue Wonder  

 

  Valp 3 Tik: Jankils Beauty Decora Rose = Juni  

 

  Valp 4 Hane: Jankils Love Francis Parmeter = Mezzi  

 

  Valp 5 Tik: Jankils Beauty Decora Red = Daisy  

 

  Valp 6 Hane: Jankils Love Willhelm Langguth  

 

 

     

     

     

      

     

     

     

 

  

 



Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Är detta Ert första besök på min blogg och hemsida?
 Ja!
 Nej!
 Vet ej!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards