Jankils

Direktlänk till inlägg 23 mars 2020

Småttingar växer...

Av Anki Jönsson - 23 mars 2020 03:11


Småttingarna växer och utvecklas precis som de ska.

Kanske lite senare är lilla tiken (nr 3) men det är inte

mycket. Lite senare med motoriken ser man dock men

absolut inget som jag är ett dugg orolig för. Hon ökar i

vikt  precis som ska men är endå drygt 400 g lättare än

den som väger mest i kullen. Då väger de endå över lag

mindre än i de sista kullarna (och de är inga stora hundar

det ser man på Märta och Zvea, min dotters lilla som är

halvsyster med dessa valparna)



4 veckor

 

Hane

Jankils Love Showwinner 

 

 

  

Hane:

Jankils Love Silverstream - ska kallas för Sam

 

 

  

Tik

Jankils Beauty Shirley

 

Tik

Jankils Beauty Stresa  

 

 

 


Hane

Jankils Love Sylvestris - ska kallas för Max


Denna veckan har tänderna kommit fram och i slutet på veckan

känns det när de används. Motoriken tränas det på och från att

i början på veckan ställa sig försiktigt på benen till att i slutet på 

veckan ta sig fram ganska så obehindrat..

     

     

 

 

Efter besök blir man så här trötta!

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anki Jönsson - Måndag 29 april 04:46

I måndags den 22/4 så var jag och gjorde ultraljud på Zvea. Man lever ju på hoppet hela tiden och tyckte när  jag duschade henne på lördagen att hon ev hade blivit något lite bredare över ryggen. Hon hade dessutom kräkt 2 gånger den gågna vec...

Av Anki Jönsson - Lördag 30 mars 14:24

Glad Påsk   Önskar jag Er alla🐣🐤🐤     ❤️❤️❤️❤️❤️❤️ Under februari o mars har vi haft 4 små tjejer som har fyllt år: Först u...

Av Anki Jönsson - Onsdag 28 feb 04:35

Hejsan! Ja, det var bra längesedan jag överhuvudtaget besökte min egen blogg med någon uppdatering. Lite kortfattat vad som har hänt: Den 20 september föll jag så oturligt ute hos hundarna (och det var ingen hund som fällde mig) genom att j...

Av Anki Jönsson - 11 september 2023 04:31

6 veckor!       Hane 1246 g       Tik rosa 1305 g       Tik röd 1292 g       Hane 1410 g               Första gången ute och en ny värld öppnade sig               Första gången provsmak av...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Är detta Ert första besök på min blogg och hemsida?
 Ja!
 Nej!
 Vet ej!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards