Jankils

Alla inlägg den 2 juni 2015

Av Anki Jönsson - 2 juni 2015 02:14

Nanzie började att löpa i veckan och det var nog ganska 

rätt efter hennes schema men att Hilda oxå skulle sätta

igång nu, det hade jag inte räknat med    Det är

mer än 1½  månad tidigare än vad jag hade räknat med

och dessutom har jag inte varit så uppmärksam när hon

startade löpet som jag önskade. Hade tid för hjärtkoll 

den 8/6 men fick ringa idag, (igår, måndag) och fick en

ny tid. Hanen har vi träffat och hoppas att det ska bli

en bra kombination av dem två. Vill ju så gärna behålla

en liten bt-tik efter min lilla goding   

 

Men först ett   -intyg och sedan ska vi få till parningar... Så alla ni, håll tummarna

för oss att vi kan få valpar i huset om drygt 2 månader   


Har dragit på mig någon eländig förkylning med hosta från hell!!!

Hostar som om lungorna skulle följa med upp och har värre med värken

i kroppen så att ligga är ett stort bekymmer. Är trött i vanliga fall

men nu är jag helt som en zombi. Bara att hoppas att jag inte blir

värre så mina planer med Hilda ska gå i stöpet för det får det bara

inte ske...

Kram på er!

  

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Är detta Ert första besök på min blogg och hemsida?
 Ja!
 Nej!
 Vet ej!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards