Jankils

Alla inlägg den 10 november 2012

Av Anki Jönsson - 10 november 2012 02:14

I tisdagskväll den 6/11 så var jag i Hässleholm då

Nordskånskakennelklubben hade en föreläsning om 

"Hundens leder och ledproblem". Veterinär Pelle

Josefsson var dt som höll i den. Han har sin praktik

i Vesslarp som ligger i Östra Göinge.



Efter som jag anmälde mig att komma så

frågade jag om de behövde hjälp med förberdelserna.

Liselotte berättade att hälp behövdes bla i köket

så det blev att förberda med kaffebryggaren och 

fixa fikat...


     

 

En mycket bra och intressant föreläsning men synd bara att 

inte fler tar den möjligheten att komma. Kvällsföreläsningar

är gratis om man är medlem i Skk så det är bara att kolla in

Nordskånksans sida och skriva in i sin almanacka.

www.nordskanskakennelklubben.se


Dock var detta sistan för i år men  hoppas

på många besökare på nästa års föreläsningar!

Glöm bara inte att anmäla innan så de vet hur

mycket fika som behövs och stolar som ska ställas 

fram  

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Är detta Ert första besök på min blogg och hemsida?
 Ja!
 Nej!
 Vet ej!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards