Jankils

Direktlänk till inlägg 28 augusti 2019

Tillbaka igen!

Av Anki Jönsson - 28 augusti 2019 02:36

Tillbaka igen!!!

Efter datorstrul och efter vara helt chackmatt då orken tog helt slut

har jag fått hushålla med den lilla orken jag har har och haft.


Här kommer lite foton från Dizas kull innan de flyttade

De första är de 7½ vecka gamla


            

                                         Valp 1 = Saga                      Valp 2 = Dante             Valp 3 = Zvea



   

Dante                     Saga                   Zvea



 

Saga har flyttat med Julia & Robin till Göteborg



 

Dante har flyttat med Anita & Bosse till Kungälv



 

Zvea har flyttat med Julia & Max till Ullstorp


Fortsatt lycka till med era småttingar  


**************************************************




Den 6/8 fyllde Diza 4 år

   


och den 8/8 var det så dags för Hädda att fylla 3 år

   

GRATTIS mina tjejer  


**************************************************




Mina sötnosar


Passade på att fota alla när jag hade duschat och fönat dem

 

   

Olle 10 år

 

 

   

Inez 10 år

 


   

Hilda 6,5 år

 


   

Ålga 6 år

 


   

Diza 4 år

 

 

   

Hädda 3 år

 


   

Märta 5 månader

 

  

 

**************************************************




På onsdagarna går jag och Märta på valpkurs. Mycket givande

och bra instruktör. Det som jag oxå tycker är kul är att hundarna

är i ungefär samma storlek. Annars brukar det vara jag med mina

cavalier och ev någon mer lite mindre hund och sen bara större

hundraser i typ brukshundar.

 

     

 

       

   

 

Vissa av fotonen är lite konstigt tagna men är för att jag inte

ville fota ägarna och är tagna innan start.

 

 

 

Märta tackar för denna gången  





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anki Jönsson - Lördag 30 mars 14:24

Glad Påsk   Önskar jag Er alla🐣🐤🐤     ❤️❤️❤️❤️❤️❤️ Under februari o mars har vi haft 4 små tjejer som har fyllt år: Först u...

Av Anki Jönsson - Onsdag 28 feb 04:35

Hejsan! Ja, det var bra längesedan jag överhuvudtaget besökte min egen blogg med någon uppdatering. Lite kortfattat vad som har hänt: Den 20 september föll jag så oturligt ute hos hundarna (och det var ingen hund som fällde mig) genom att j...

Av Anki Jönsson - 11 september 2023 04:31

6 veckor!       Hane 1246 g       Tik rosa 1305 g       Tik röd 1292 g       Hane 1410 g               Första gången ute och en ny värld öppnade sig               Första gången provsmak av...

Av Anki Jönsson - 3 september 2023 04:22

  5 veckor         Hane   1018 g Jankils MM Brave Berlioz         Tik rosa   1143 g Jankils MM Sweet Duchess       Tik röd   1108 g Jankils MM Sweet Marie       Hane   1182 g Jankils MM Brave Toulous ...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Är detta Ert första besök på min blogg och hemsida?
 Ja!
 Nej!
 Vet ej!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards