Jankils

Alla inlägg den 11 mars 2019

Av Anki Jönsson - 11 mars 2019 03:34

Ålgas dräktighet fortskrider och hon blir allt

rundare om magen. Det är så svårt att få en

rättvis bild när man fotar henne så jag gav upp.


Som ni kanske har sett så har jag ändrat vilken

vecka som Ålga beräknas föda i. Vet inte hur jag

hade räknat först men en natt när jag låg vaken

fick jag inte ihop det   Det svåraste att veta

när hon kan tänkas valpar är för att vi parade

i en vecka.... Men någon gång i vecka 12-

13 räknar jag med att det blir.


I fredags fick hon magen rakad och ska bara 

klippa bort byxorna på henne oxå men hon ska

badas först tänkte jag.


 


Jag mår inte så bra av olika orsaker och har 

inte gjort det på ett tag. Vet inte om det på-

verkar Diza med att hon inte har börjat att 

löpa men känns som hon oxå är nere och inte

alls sig själv. Blir det ingen förändring får jag ta

henne till veterinär för en genomgång.

 


Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Är detta Ert första besök på min blogg och hemsida?
 Ja!
 Nej!
 Vet ej!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards