Jankils

Direktlänk till inlägg 20 oktober 2014

Vi är vid liv här ;-)

Av Anki Jönsson - 20 oktober 2014 23:11

Förstår inte vart tiden tar vägen för tycker jag varken

hinner med mer än "måsten" och sen är orken bara försvunnen.


Kommer att lägga upp lite bilder på vad som här hänt de sista

månaderna....

Ålga är den som för det mesta är först att komma ut ur

"hundarnas sovrum" sedan jag har öppnat grinden på morgonen.

   

Ålga väntar på att Hilda oxå ska vakna   


Söndagen den 28 september körde jag o Ålga till

Sankt Olof till en träff med hennes syskon. Samma

plats som vi var på i höstas. Även denna gången var

vi 4 av 5 syskon och lika kul var det denna gång att se

hur syskonen hade utvecklats på 1 år. Ålga och syrran

Kajsa är fortfarande jättelika o frågan är om inte Kajsa

har en mörkare rubyfärg och var lite blankare....

Kajsa - ruby med röd sele, Ålga - ruby med brun sele,

Sammie - ruby med lj. blå sele och Max - black and tan

         

 

 

 

 

   

   


Kajsa, Sammie, Max & Ålga         


Återkommer snart med fler tillbaka blickar   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anki Jönsson - Lördag 30 mars 14:24

Glad Påsk   Önskar jag Er alla🐣🐤🐤     ❤️❤️❤️❤️❤️❤️ Under februari o mars har vi haft 4 små tjejer som har fyllt år: Först u...

Av Anki Jönsson - Onsdag 28 feb 04:35

Hejsan! Ja, det var bra längesedan jag överhuvudtaget besökte min egen blogg med någon uppdatering. Lite kortfattat vad som har hänt: Den 20 september föll jag så oturligt ute hos hundarna (och det var ingen hund som fällde mig) genom att j...

Av Anki Jönsson - 11 september 2023 04:31

6 veckor!       Hane 1246 g       Tik rosa 1305 g       Tik röd 1292 g       Hane 1410 g               Första gången ute och en ny värld öppnade sig               Första gången provsmak av...

Av Anki Jönsson - 3 september 2023 04:22

  5 veckor         Hane   1018 g Jankils MM Brave Berlioz         Tik rosa   1143 g Jankils MM Sweet Duchess       Tik röd   1108 g Jankils MM Sweet Marie       Hane   1182 g Jankils MM Brave Toulous ...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Är detta Ert första besök på min blogg och hemsida?
 Ja!
 Nej!
 Vet ej!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards