Jankils

Direktlänk till inlägg 20 juni 2014

Till sist o Hundalandet

Av Anki Jönsson - 20 juni 2014 23:40

Som ni kanske har sett så har jag tillsist

kunnat uppdatera min hemsida igen efter

veckor av strul.  Det är åtskillda timmar som

jag har lagt på den och var beredd på att ge upp.

Men men, man ska som sagt aldrig ge upp   

Jag hade nog aldrig klarat av det sista finliret utan

mitt surfhotells hjälp. Surftown har hjälpt mig förr

som den gången då min dator kraschade. Nu hoppas

i alla fall jag på att slippa något datorbyte på ett bra

tag i alla fall.

Nu till något annat....

I lördags den 14/6 hade Marie Hallquist fixat med en

cavalierträff men efter som "vår kära strand" nu är

upptagen av en farlig massa kor (är alltid så på sommaren

när militären har skjutuppehåll) vilket vi så klart tycker är

botten   . Nu hade Marie istället kollat av ett nyöppnat

sk Hundaland i Brösarp. Vi fick bästa tänkbara vädret och

det räknades till 43 st hundar som tillsammans med sina

ägare fick njuta av en härlig eftermiddag.

Ett litet bildbevis   


     

        

   


   

   

     

     

     

     

   

     

 Jag var inte ensam om att tycka att detta stället är värt

fler besök så, tack Marie för dagens träff    

 
 
Marie o Lykke

Marie o Lykke

21 juni 2014 22:09

Ja en härlig dag fick vi nere i Brösarp..Får vi göra om i Augusti tänkte jag mig, när det lugnat ner sig lite med sommartrafiken just där nere på Österlen...

http://Nellie.Ksonart.se

 
Ingen bild

Anki

23 juni 2014 03:11

Det ser vi fram i mot och hoppas att vi kan hänga med...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anki Jönsson - Lördag 30 mars 14:24

Glad Påsk   Önskar jag Er alla🐣🐤🐤     ❤️❤️❤️❤️❤️❤️ Under februari o mars har vi haft 4 små tjejer som har fyllt år: Först u...

Av Anki Jönsson - Onsdag 28 feb 04:35

Hejsan! Ja, det var bra längesedan jag överhuvudtaget besökte min egen blogg med någon uppdatering. Lite kortfattat vad som har hänt: Den 20 september föll jag så oturligt ute hos hundarna (och det var ingen hund som fällde mig) genom att j...

Av Anki Jönsson - 11 september 2023 04:31

6 veckor!       Hane 1246 g       Tik rosa 1305 g       Tik röd 1292 g       Hane 1410 g               Första gången ute och en ny värld öppnade sig               Första gången provsmak av...

Av Anki Jönsson - 3 september 2023 04:22

  5 veckor         Hane   1018 g Jankils MM Brave Berlioz         Tik rosa   1143 g Jankils MM Sweet Duchess       Tik röd   1108 g Jankils MM Sweet Marie       Hane   1182 g Jankils MM Brave Toulous ...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Är detta Ert första besök på min blogg och hemsida?
 Ja!
 Nej!
 Vet ej!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards